۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۱

کوبا اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد

کوبا اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد

«میگل دیاز کانل» ضمن ابراز همبستگی با ملت لبنان، جنایت جدید رژیم صهیونیستی که به انفجار پیچرها و در پی آن به شهادت شماری از شهروندان غیرنظامی و زخمی شدن هزاران تن شد، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمهور کوبا با صدور بیانیه‌ای به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در لبنان واکنش نشان داد.

«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا با صدرو بیانیه‌ای جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که به انفجار پیچرها و در پی آن به شهادت شماری از شهروندان غیرنظامی و زخمی شدن هزاران تن شد، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است «اسرائیل» در لبنان جنایت وحشیانه مرتکب شد و بیانگر مصونیت این رژیم از مجازات است.

رئیس‌جمهوری کوبا افزود: سکوت هم پیمانان «اسرائیل» در قبال آنچه که این رژیم در لبنان انجام داد، نمونه دیگری از هم دستی و بزدلی آنان است.

میگل دیاز کانل با ابراز همبستگی با ملت لبنان در قبال تجاوز نظامی صهیونیست‌ها گفت: «ما بر همبستگی خود با قربانیان و مردم لبنان و رد مطلق خود با این تجاوز تاکید می‌کنیم.»

در همین راستا، «برونو رودریگز» وزیر خارجه کوبا نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «حمله اسرائیل علیه لبنان را محکوم می‌کنیم.»

وی در ادامه افزود: «این اقدامات رژیم صهیونیستی باعث تشدید خطرناک درگیری‌ها در منطقه می‌شود و پیامدهای خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی برای منطقه به دنبال خواهد داشت.»

گفتنی است که بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم از نوع پیجر در لبنان ۱۱ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسؤول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعاً خواهد داد.

کد خبر 6229812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha